zondag 20 januari 2013

Kan je het geloven ? - Can you believe it ?

2 wonderlijke dingen zijn vandaag gebeurd.
Ik heb het voor elkaar gekregen om nog een kaartje te maken van begin tot eind.
En mijn dochter heeft haar eigen kaartje gemaakt.
Helemaal trots dus,dat begrijp je wel.
Omdat ik zo trots op haar ben krijgt ze een eigen stukje er over.
-

2 miracles have happend today.
I finished another card today from start to end.
And my daughter have made her very own card.
I'm very proud as you can imagine.
Because i'm so proud of her she got her own article about it.

Stempels - Stamps : Pink Cat Studio
Embellishments : Dewdrops,Pearlmaker
Inkt : Memento Black .  Copics

Rechts onderin zie je een blauwe dewdrop ik heb met een copic op de kaart
een blauw rondje gekleurd en vervolgens de dewdrop er op geplakt.
Op de foto is de kleur blauwer dan in het echt.
De 2 sneeuwvlokken en het witte bloemetje zijn uitgeponst.
-
In the right corner under the signature you can see an blue dewdrop.
I've colored a blue dot on the card and glued an dewdrop on it.
On the picture is the color more blue than in real.
The 2 snowflakes and the white flower are punched out.


Stempel - Stamp : Pink Cat Studio
Inkt : Memento Black + Copics
Tekst : Handgeschreven - Handwritten
Pons : SU

Omdat de copic kleur blauw er aan de achterkant door kwam schijnen
 een schulprandje met een SUPons gemaakt en er overheen geplakt.
-
Because the color blue come up on the other side of the card
i've made a border with an SUpons and glue it over it.

Stempel - Stamp : Pink Cat Studio
Inkt : Memento Black + Copics
Tekst : Handgeschreven en uitgeponst met SU - Handwritten  and punched out with SU

 Ik wil met dit kaartje graag mee doen aan de volgende challenges :
-
I would like to enter the next challenge:



1 opmerking:

Hoi,
Bedankt voor het achter laten van een bericht op mijn blog.

Hi,
Thanks for leaving a comment on my blog.
You can't see your comment immidiatly cause i have to accept it.