zondag 27 januari 2013

Digi Valentine Card - Digi Valentijn Kaart



I've made another card to day.
On a club where i'm a member of called Making Cards With Tiets they where talking 
about an free digi on an website/blog.
Normally i don't do digi's at all.
But i have a printer last year that is different then i always had.
And also some paper that is different as well from ClaireFontaine i thought i will give it a try.
I've used different markers and also different way of layout.
Don't know if i'm that happy with it.

-

Ik heb vandaag weer een kaart gemaakt.
Op een club waar ik lid van ben genaamd: Kaarten maken met Tiets waren ze 
aan het praten over een gratis digi op een site/blog.
Normaal doe ik nooit digi's.
Maar sinds vorig heb ik een andere printer en nu ook ander papier in gebruik van Claire Fontaine.
Dus dacht ik,ik zal het eens proberen.
Ik heb ook verschillende stiften gebruikt en een andere layout dan ik gewend ben.
Weet niet of ik er zo blij mee ben.

Digi Stamp/Stempel : From Saturated Canary


1 opmerking:

Hoi,
Bedankt voor het achter laten van een bericht op mijn blog.

Hi,
Thanks for leaving a comment on my blog.
You can't see your comment immidiatly cause i have to accept it.