dinsdag 29 januari 2013

A ScrapCard - Een ScrapKaart

Stamp/Stempel : ECG


I always fancy those cards of people that are full of beautiful designs 
and have also an scrap layout as well.
I'm not like that;picking all different kind of design papers and colored papers that match perfectly.
I am capable to choose 2 different colors of papers and also 1 design paper.
But not more than that.

This week i'm already doing things i normally don't do.
I'm even making cards more then i thought.
And have stamped images already waiting to use colored and cut out.

So this card is way over my comfort zone.
I do like it but i do miss something also.
Does somebody figure it out for me??

-

Ik bewonder altijd de kaarten van mensen die vol met schitterende designs zijn 
en ook nog eens een scrap layout hebben.
Ik ben zo niet; verschillend design papier kiezen en ook nog eens gekleurd papier 
dat perfect bij elkaar past.
Ik ben in staat om 2 gekleurde papieren uit te zoeken en 1 design papier.
Maar niet meer dan dat.

Deze week ben ik toch al bezig met dingen die ik normaal niet doe.
Ik heb al meer kaarten gemaakt dan ik had gedacht.
En ik heb nu al genoeg gestempelde afdrukjes klaar die gebruikt kunnen worden,
gekleurd en uitgeknipt en al.

Dus dit kaartje is zo ver weg van mijn eigen stijl/prettige manier van werken.
Ik vind hem wel leuk maar mis er toch iets aan.
Weet iemand het misschien voor mij?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,
Bedankt voor het achter laten van een bericht op mijn blog.

Hi,
Thanks for leaving a comment on my blog.
You can't see your comment immidiatly cause i have to accept it.