maandag 28 januari 2013

Dream Vacation - Droom Vakantie

This is my dream vacation.
Having a little car and a caravan.(First my drivers license)
And then go with mini-me where ever we wants to go.
Do we see a nice place to stay for a day to play we could.
And also go to France,Belgium,Germany or so.
No worries where to sleep,eat or if it's going to rain.
We should also take the bicycles with us then.
I love to bicycle in the nature.

_

Dit is mijn droom vakantie.
Een kleine auto hebben met een caravan.(eerst mijn rijbewijs)
En dan met kleine meid gaan waar we ook maar naar toe willen.
Zien we een leuke plek om te staan voor een dag om te spelen dan kunnen we dat doen.
En ook naar Frankrijk,Belgie,Duitsland gaan of zo.
Geen zorgen waar we moeten slapen,eten of als het gaat regenen.
En we nemen de fietsen dan wel mee.
Ik hou van fietsen in de natuur.

Stamp/Stempel : Gir;/Meisje - Eat Cake Graphic
Grass/gras and car,suitcase,caravan -Unknown to me,can't remember / Onbekend voor mij,
 kan het me niet meer herinneren 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,
Bedankt voor het achter laten van een bericht op mijn blog.

Hi,
Thanks for leaving a comment on my blog.
You can't see your comment immidiatly cause i have to accept it.