woensdag 23 januari 2013

Cleaning Up - Schoonmaken

Yesterday and today i had a hugh clean up moment.
So now is the bedroom of me and my little girl changed of where we first had our beds etc.
Now we have more space,can watch tv in bed if we wants to.
But also on the sofa that is standing before the bed.
Also looked what clothes doesn't fit or don't want to wear.
And did the same with all the toys of mini-me.

After that i had to do the hobby room.
Cause one closet goes to mini-me for her papers and little toys.
And then i changed the desks where i sit on for the hobby now i have more space ,or it looks like so.
And i found i had more colored paper than i thought (shame)

-

Gisteren en vandaag had ik een schoonmaak woede.
Dus de slaapkamer van mij en mijn kleine meid is veranderd van indeling.
We hebben nu meer ruimte en kunnen van uit bed tv kijken als we willen.
Maar ook van de bank die voor het bed staat.
Ook ben ik door de kleren gegaan die niet meer past of niet meer gedragen worden.
En heb dit ook gedaan met het speelgoed van mini-me.

Hier na heb ik de hobbykamer onder handen genomen.
Want een van de kasten ging naar mini-me voor haar papieren en klein speelgoed.
Hier door kon ik de bureaus ook anders neerzetten.
En lijkt het of ik daar ook meer ruimte heb.
Ook ben ik er achter gekomen dat ik veel meer gekleurd papier heb dan ik dacht (schaam).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,
Bedankt voor het achter laten van een bericht op mijn blog.

Hi,
Thanks for leaving a comment on my blog.
You can't see your comment immidiatly cause i have to accept it.