maandag 24 maart 2008

2e paasdag-Second easterday

Zelfs s'middags sneeuwt het heel hard.
Even in the afternoon it's snowing verry hard.
Voortuin-Frontyard.
Probeer de sneeuw die naar beneden komt op de foto te krijgen.
Trying to capture the snow falling down on the picture.
In de achtertuin.
In the backyard.
Mijn dochter in de achtertuin bezig met een sneeuwkasteel.
My daughter is in the backyard bussy with a snowcastle.


Mijn dochter helpt de buurman goed.
My daughter is helping my neighbour verry good.



Bij de buurman helpen een sneeuwpop te maken.
By the neighbour helping making a snowman.





Vanuit mijn slaapkamer aan de voorkant van het huis.
From my bedroom on the front of the house.





Nog steeds het zelfde.
Still the same.





In de kamer van mijn dochter aan de achterkant van het huis.
In the room of my daughter on the backside of the house.






1 opmerking:

Hoi,
Bedankt voor het achter laten van een bericht op mijn blog.

Hi,
Thanks for leaving a comment on my blog.
You can't see your comment immidiatly cause i have to accept it.