zondag 30 december 2007

Hartenkaart voor een trouwdag


Dit kaartje gemaakt voor mensen die mijn ouders kennen.
Die mensen zijn 40 jaar getrouwd.
Het was lastig om even een kaartje te maken want had tijdnood en daar door geen kans om rustig het te bekijken en bedenken.
Met de blotebillenpons de hoekjes gemaakt,de stempel is van HeroArts als ik mij goed kan herinneren.
En een lintje natuurlijk om het helemaal af te maken.
Ben tegenwoordig helemaal wauws van linten,dat was ik al maar nu nog veel meer.
Gelukkig vonden ze hem heel mooi.

Gisteren ook eindelijk mijn slitpunch ontvangen,had echt maanden geduurd en heb er al mee gespeeld.
Heel leuk om te doen en te gebruiken op kaarten.
Ook nog 2 SugarNellies stempels ontvangen vrijdag.
Een ridder en een jongen met een ballon.
Hele ongebruikelijke stempels voor mij,maar heb nu 2 neefjes en veel buurjongetjes rond mij wonen.
Die willen vast geen kaart met een meisje er op of bloemetjes haha.
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,
Bedankt voor het achter laten van een bericht op mijn blog.

Hi,
Thanks for leaving a comment on my blog.
You can't see your comment immidiatly cause i have to accept it.