woensdag 19 december 2007

Kerstkaart

Vanochtend heb ik er 12 gemaakt voor mijn buren.
Heel simpel maar helemaal wauws.
Dit blijft ook een van mijn favoriete kaart om te maken als het elegant moet zijn.
Zo makkelijk te maken zelfs als het een ander formaat is.
Ik had een groene cardstock maat A4 gebruikt voor 3 kaarten die dubbel gevouwen zijn.
Daar op créme wit?? er op iets kleiner dan de kaart.
Vervolgens van het overblijfsel van de A4 reepjes gemaakt en zelfde kleur wit er op.
Tekst er op gestempeld en een strik er om heen met foamtape vast gemaakt en daarna de andere stempel er rechts boven op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,
Bedankt voor het achter laten van een bericht op mijn blog.

Hi,
Thanks for leaving a comment on my blog.
You can't see your comment immidiatly cause i have to accept it.