woensdag 2 januari 2008

Shine On!Kaart

Hier ben ik gisteren en vandaag mee bezig geweest.
Begon zo moeilijk,maar eenmaal af was het zo eenvoudig.
Makkelijker kan het eigenlijk niet.
Tevens heb ik mijn nieuwe Slitpunch van Stampin Up gebruikt voor de bloem.
Helemaal geweldig is die pons.
In het midden heb ik een stempel gebruikt en geembossed en vervolgens de zijbladen er af gehaald.

Papier:Bruin,Gebrokenwit?&Groen Cardstock
Lint:Groen
Stempel:InqueBoutiq See D's
Embossingpoeder:clear
Inkt:Zwart & Groen-Stazon,Doorzichtig-TopBoss(just like versamark)

Yesterday and today i was bussy with this card.
I started so dificult,but when it was finished it was so easy and simple.
It couldn't be easier.
I also have used my new Slitpunch from Stampin Up that i used for the flower.
I really love the punch.
In the middle i;ve used a stamp and i embossed it then i took some parts of it.

Paper:Brown,OffWhite?&Green Cardstock
Ribbon:Green
Stamp:InqueBoutiq See D's
EmbossingPowder:Clear
Inkt:Black & Green-Stazon,Clear-TopBoss(just like versamark)
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,
Bedankt voor het achter laten van een bericht op mijn blog.

Hi,
Thanks for leaving a comment on my blog.
You can't see your comment immidiatly cause i have to accept it.