dinsdag 8 februari 2011

Some cards and something else - Wat kaartjes en wat anders

Any idea what this is???
This is a bat that have visit me for sometime.
And then i had to run to the neighbours to catch him.
This was in my livingroom relaxing after flying around.
One's he was by the stairs and also in my daughters bedroom YIKES!!
-
Enig idee wat dit is??
Dit is een vleermuis dat een paar keer op visite was.
En dan moest ik naar de buren rennen om hem te pakken.
Dit was in de woonkamer ,rusten nadat hij rond had gevlogen.
Hij was ook bij de trap gevonden en ook in mijn dochters slaapkamer JAKKES!


A very easy and simple card.
I'm still thinking if i have to ad something to it what do you think??
-
Een heel makkelijk en simpel kaartje.
Ik ben nog steeds aan het bedenken of ik iets er aan toe moet voegen,wat denk jij??


Already an christmascard.
The stamp is from Penny Black.
-
Alvast een kerstkaartje.
De stempel is van Penny Black.


And another card that you can fill in for any occasion.
Stamp is from Studio G.
-
En een ander kaartje dat je in kan vullen voor elke gelegenheid.
Stempel is van Studio G.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,
Bedankt voor het achter laten van een bericht op mijn blog.

Hi,
Thanks for leaving a comment on my blog.
You can't see your comment immidiatly cause i have to accept it.