vrijdag 4 juli 2008

Halloween,Kerstmis en een Verjaardag-Halloween,Christmas and a Birthday




Het HalloweenATCtje heb ik gemaakt voor een HalloweenATCSwap.
Stempels:Stampinback,Eat Cake Graphic.
Het kerstkaartje heb ik gemaakt met stempels die ik vandaag binnen heb gekregen.
Stempels:Close to my Heart,SU.
De verjaardagskaart heb ik gemaakt voor een buurman die jarig was.
Stempel:I Breake for Stamps.
The HalloweenATC i've made for an HalloweenATCSwap i'm in.
Stamps:Stampinback,Eat Cake Graphic.

The Christmascard i've made with stamps i just received today.
Stamps:Close to my Heart,SU.
The birthdaycard i've made for a birthday from a neighbour.
Stamps:I breake for Stamps.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,
Bedankt voor het achter laten van een bericht op mijn blog.

Hi,
Thanks for leaving a comment on my blog.
You can't see your comment immidiatly cause i have to accept it.