woensdag 26 september 2007









Dit kerstkaartje gemaakt met pijn en moeite.
Links boven is een fotocorner van sizzix gebruikt,die ik
in Rijswijk opgehaald heb bij Scrapbookdepot.








Dit Halloweenkaartje gemaakt met de nieuwe stempels van
Penny Black die pompoen is van dit jaar het spookje paar jaar eerder.
Boo!,vleermuis en spin is afkomstig van de halloweenstans van
Cuttlebug.










Dit Winterkaartje komt echt uit de tenen.
Stempel is van WhipperSnapper en heb ik al enige tijd.
De woordjes Winter er om heen heb ik van het weekend ontvangen.
Goedkoop over genomen van iemand.
Is van de lijn Mandystempels.











Dit Sterktekaartje heb ik al een week geleden gemaakt.
Bloemen zijn van GotFlowers,fotocorner is ook van de Sizzixsstans(zitten 4 op 1 stans).
Stempel is van Magnolia en het woordje Sterkte is van een Rubon.
Lintje op een aparte manier gestrikt.
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,
Bedankt voor het achter laten van een bericht op mijn blog.

Hi,
Thanks for leaving a comment on my blog.
You can't see your comment immidiatly cause i have to accept it.