woensdag 12 september 2007


Deze Lo gemaakt van een wedstrijd bereid voor de strijd van scrapbooksisters.
Het enige wat ik mocht toevoegen was cardstock voor de achtergrond en een of meerdere foto's.
Het designpaper was een geheel en dubbelzijdig.
Dat heb ik in 3en gesneden en het middelste stuk omgedraaid.
Je ziet er strepen door dat was een kleiner stuk design papier.
Daar heb ik het zelfde mee gedaan,maar omdat het een stuk kleiner was heb ik dat door de helft gesneden.
En aan beide kanten bevestigt.
Links boven zie je een stuk papier en een bloem rechts en fotocorners.
En dat is ook van een stuk papier gemaakt.
Links onder in is een stukje ovaal hout.
Dat heb ik geverfd en een beetje opgescheurd bestempeld en geembossed.
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,
Bedankt voor het achter laten van een bericht op mijn blog.

Hi,
Thanks for leaving a comment on my blog.
You can't see your comment immidiatly cause i have to accept it.