zondag 23 januari 2011

Some cards to show thank god-Wat kaartjes om te laten zien Gelukkig


This card i've made with an giftcard for my DAD who had is birthday some days ago.
Sorry for the bad picture.
-
Dit kaartje heb ik gemaakt met een cadeaubon for mijn VADER die een paar dagen geleden jarig was.
Sorry voor de slechte foto.



This little pressent is a Teabag with a teabag in it.
-
Dit is een klein theezakje met een theezakje er in.



This is made from a brown paperbag.
The tekst is:Love from all of us.
Stamp is a newbie from Nellie Snellen called:Schoffie's
-
Dit is gemaakt van een bruine papierenzak.
Stempel is een nieuwe van Nellie Snellen genaamd:Schoffie's.

Close up


1 opmerking:

  1. Hoi.

    Wat leuk om jouw blog via de Hyves Stampin Up site te vinden. Ik heb me meteen aangemeld als volger van je blog. Zo leuk om zo af en toe wat van SU terug te vinden in je kaarten. Je hebt echt talent voor details hoor. Super.

    Welkom, als je ook eens een kijkje op mijn blog zou willen nemen. Altijd gezellig.
    Hier is de link:

    http://thepursuitofstampiness.blogspot.com

    Inky hugs, Pauline de Koning

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,
Bedankt voor het achter laten van een bericht op mijn blog.

Hi,
Thanks for leaving a comment on my blog.
You can't see your comment immidiatly cause i have to accept it.