dinsdag 2 februari 2010

Verjaardagskaart,Babykaart,Cadeautje-Birthdaycard,Babycard,Present

Vandaag deze kaart gemaakt voor de vrouw van de baas.
Ze is woensdag jarig en geef hem dinsdag mee aan mijn baas.
Heb geen idee meer van welk merk deze stempel is.
Kom ik later wel op.

-


I've made this card for the wife of my boss.
It's her birthday wednesday.


I have no idea where i got the stamp.
I will figure it out later.





Dit heb ik ook vanavond gemaakt als cadeautje,binnen in zit een zeepje.
Heb al regelmatig dit langs zien komen op internet 
maar nooit uit kunnen vinden hoe dit gemaakt werd.
Gelukkig kwam ik er bij toeval achter,maar door de tijdsdruk (morgen al geven) 
en het late uur moest het vrij snel af zijn.
Zal dit zeker nog een keer maken en dan meer tijd er voor hebben om het te verbeteren.
-
I've made this also tonight as an present,inside there is a little soap in it.
I've seen this regulary passing by on the internet.
But i've never could find out how to make it.
By luck i found out how to make it.
But didn't had the time to make it really good.
I will deff make it again and then i've got more time to do it good.


Dit kaartje gemaakt voor een babytje.
Van Quickutz zag ik een die voor een baby in bad.
Dacht dat moet na te maken zijn en hier is het resultaat.
Alles van de baby in bad is gemaakt van SUponsen.

-
This card is for a baby.
I saw a quickutz die from a baby in bath.
And i thought it has to be possible to make it too.
And here is the result,everything of the baby in bath is from SUpunches.


1 opmerking:

Hoi,
Bedankt voor het achter laten van een bericht op mijn blog.

Hi,
Thanks for leaving a comment on my blog.
You can't see your comment immidiatly cause i have to accept it.