woensdag 27 januari 2010




Deze week dit kaartje gemaakt met mijn nieuwe stempelsetje van Hero Arts;Tea
Toen ik dit setje zag was ik er al helemaal verliefd op.
De mogelijkheden zijn heel veel om er iets mee te doen.

De onderste kaart heb ik al een tijdje geleden gemaakt.
Vast voor de kerst maar zonder de gebruikelijke tekst.
Binnen in staat wel een kerstgroet.
Deze stempel komt van BasicGrey.
-
This week i've made this card with my new stampset from Hero Arts;Tea.
When i saw this set i was completely in love.
The possibility's are hugh.

The second card i've made that some while ago.
It's already for Christmas but whitout the usual Christmas sayings.
Inside there is written an Christmas Saying.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,
Bedankt voor het achter laten van een bericht op mijn blog.

Hi,
Thanks for leaving a comment on my blog.
You can't see your comment immidiatly cause i have to accept it.