woensdag 27 mei 2009

Amber Alert

Ik heb een nieuwe functie toegevoegd aan mijn blog.
Dit heet Amber Alert en is voor als er kinderen vermist of ontvoerd worden.
Ik bid dat dit heel weinig tot nooit zal gebeuren,maar helaas is er vandaag al weer een ontvoerd.

Mede denkend aan mijn eigen lieve dochter krijg ik het gewoon koud van angst.
Ik hoop dat ze gezond en levend snel gevonden word.

-

I've added a new function to my blog.
It's called Amber Alert and that is for when kids are missing or have been kidnapped.
I pray that this will happend not that often or never,but unfortunatly today there is a child been kidnapped.

Also thinking about my own sweet daughter i'm verry terrifiyng about this all.
I really hope she will be found healty and a live.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,
Bedankt voor het achter laten van een bericht op mijn blog.

Hi,
Thanks for leaving a comment on my blog.
You can't see your comment immidiatly cause i have to accept it.