maandag 12 mei 2008

Kan je zien wat mijn favoriete stempel is op dit moment??-Can you see what my favorite stamp is at this moment??





Ik lig zo ver achter op alle Swaps en Raks op dit moment.
Door alle gebeurtenissen met mijn dochter en de oppas,mijzelf en de tandarts en noem het maar op.
Maar ik heb nu al 4 kaarten voor de AprilFloodSwap af nog 1 te gaan en dan kunnen ze eindelijk verstuurd worden.
Daarna de MeiFloodSwap nog en voor de ATC's moet ik ze ook nog maken.

Stempeltekst is van Stampinback.
De onderste kaart is voor een deel met acetate gemaakt.
Door de stempel op zijn kop te houden had ik een fout op de kaart,die weg gesneden en er acetate aan vast gemaakt.
Aan de binnenkant heb ik een strook papier bevestigt om de dubbelzijdig tape niet te laten zien waar mee de acetate mee is vast gemaakt.

I lay so way behind with all my Swaps and Raks at this moment.
Cause with all the things with my daughter and the daycare.myself and the dentist and so on.
But i have already 4 cards done for the AprilFloodSwap 1 to go and they can finaly go to the mail.
Then i had the MayFloodSwap and the ATC's that i have to make.

Stamptekst is from Stampinback.
The bottomcard is for a part made with acetate.
By using the stamp up side down i had a mistake on the card,i cut it away and attached acetate on it.
In the inside of the card i used a pieve of paper so you can't see the doubleside tape i've used for the acetate.
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,
Bedankt voor het achter laten van een bericht op mijn blog.

Hi,
Thanks for leaving a comment on my blog.
You can't see your comment immidiatly cause i have to accept it.