woensdag 28 november 2007


Met deze muts ben ik zaterdagavond mee begonnen en zondagmiddag heb ik die afgemaakt.
Met de knifty knitter heb ik hem gemaakt.
Helemaal geweldig en ben verslaafd,ben nu al weer bezig met een sjaal in de zelfde kleur groen.


Bij Scrapbooksisters heb ik een wedstrijd bedacht maak een LO van je lievelingseten,waar jij zelfs s'nachts voor het bed uit wilt.
Nu met de feestdagen is het alles waar speculaas mee te maken heeft.


Deze foto kreeg iedereen opgestuurd,
Daar moest je een Lo van maken en na een bepaalde datum kon je alles zien.
Ik had geen inspiratie en ben tot hier beland.
Vond het moeilijk om te doen,maar wel heel leuk.
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,
Bedankt voor het achter laten van een bericht op mijn blog.

Hi,
Thanks for leaving a comment on my blog.
You can't see your comment immidiatly cause i have to accept it.